2,5
4,9

Megtekintve 2020 alkalommal, letöltve 48 alkalommal

közel la Bisbal d'Empordà, Catalunya (España)

El punt de sortida és des de l’oficina de turisme de Torre Maria on s’ofereix, durant l’estiu, un servei de lloguer de bicicletes.
CAT. La ruta transcorre paral•lela al riu Daró, seguint el seu curs fins a Castell d’Empordà. Des d’allà la ruta continua per la mota esquerre del Daró, fins que un cop passat la riera del Rissec, es torna a la Bisbal pel pla de Casavells.

ES. La ruta transcurre paralela al río Daró hasta llegar a la altura del Castell d'Empordà. Allí, continua por la mota izquierda del río hasta que una vez pasada la riera del Rissec, se vuelve a la Bisbal por la plana de Casavells.

GB. This route takes you along the River Daró as far as Castell d'Empordà. There, you continue along the left bank of the Daró until, once you have passed the Rissec Stream, it turns back to La Bisbal along the Casavells Plain.

FR. Le circuit longe le Daró jusqu'à hauteur du Castell d'Empordà. À cet endroit, il continue sur la butte de la rive gauche du Daró, pour revenir à La Bisbal par la plaine de Casavells, après avoir passé la Riera del Rissec.