Very

Idõ  9 óra 39 perc

Koordináták 8629

Uploaded 2017. március 22.

Recorded november 2016

közel Thị Trấn Yên Minh, Hà Giang (Vietnam)

Aquesta etapa també transcorre íntegrament per carreteres secundàries asfaltades. És una etapa dura pel desnivell positiu acumulat però l'espectacularitat dels paisatges compensen àmpliament. Nosaltres vam trobar força trànsit de motocicletes ja que era dissabte i, tal i com ens vam assabentar posteriorment, es veu que és força típic que el jovent de Hanoi lloguin un ciclomotor i vinguin a fer aquesta volta per la província de Ha Giang els caps de setmana, així que si podeu evitar fer-ho en dissabte o diumenge molt millor. Tot i la boira que vam tenir, vam al·lucinar amb les impressionants formacions càrstiques d'aquesta remota regió. Tant a l'inici com al final d'etapa és fàcil trobar allotjament, encara que és millor evitar dissabtes a la nit, ja que a Dong Van hi havia milers de joves turistes del Vietnam.

Per les afores de Yen Minh

Ètnies de muntanya

fénykép

Ètnies de muntanya recol·lectant flors

Per la carretera que puja a Phó Cáo vam trobar multitud de vailets i camperols pertanyents a les diverses ètnies de muntanya que habiten per aquesta muntanyosa regió del nord del Vietnam, com aquests que recol·lectaven flors per vendre-les al mercat

Mercat de Phố Cáo

En aquest petit poblet de muntanya a més de 1000 metres d'alçada, hi ha un animat mercat on s'hi poden veure les diferents ètnies de muntanya de la regió amb els seves vistoses vestimentes tradicionals
Hágó

Pujant al coll

Petit poble

Un dels molts petits pobles de muntanya que es travessen durant aquesta etapa. Una de les famílies ens va convidar a prendre un traguet de licor d'arròs.
Hágó

Coll

Coll de 1.500 metres d'alçada.

Poble

Un altre dels petits pobles de muntanya que vam creuar

Camí de Dong Van

panoráma

Turons càrstics

Tota aquesta regió està modelada per un espectacular relleu càrstic amb les seves característiques formes