Very

Idõ  6 óra 28 perc

Koordináták 8517

Uploaded 2017. március 24.

Recorded november 2016

közel Thị Trấn Mèo Vạc, Hà Giang (Vietnam)

Aquesta quarta etapa per la província vietnamita de Ha Giang ens torna a premiar amb uns paisatges molt espectaculars. També transcorre integrament per carreteres secundàries. Es nota que ja no és cap de setmana i el trànsit de turistes vietnamites amb ciclomotor ha disminuït moltíssim, de manera que hi ha molta tranquil·litat a les carreteres. El modelat càrstic del relleu ens segueix oferint unes formes increïbles de les muntanyes i, malgrat ser un terreny molt muntanyós, les pendents no són massa fortes i fan de bon pedalar. Tant a Lũng Phìn (km 16,5) com a Mậu Duệ (km 35) ens podem avituallar en alguna petita botiga de queviures. A l'arribar a Yen Minh tanquem aquest bonic cercle que havíem començat tres dies abans.

Panoràmica de Meo Vac

Panoràmica de Meo Vac sortint del poble per la carretera que ens portarà a Yen Minh
Provisioning

Botiga a la carretera

Just coronar el primer port trobem una parada a la mateixa carretera on venen carn de porc

Gent a la carretera

Per les carreteres vietnamites sempre hi ha vida amunt i avall

Paisatges de Ha Giang

Les espectaculars formes del relleu d'aquesta septentrional província vietnamita són impressionants

Lũng Phìn

Lũng Phìn és un petit poble rural perdut enmig d'espectaculars muntanyes on encara es pot apreciar l'arquitectura tradicional d'alguna vivenda. Hi ha algunes petites botigues de queviures on menjar o beure alguna cosa.

Muntanyes espectaculars

Muntanyes espectaculars de la província vietnamita de Ha Giang

Paisatges de Ha Giang

Aquesta muntanyosa comarca del nord del Vietnam ens mostra imatges tant espectaculars com el relleu càrstic o els seus habitants recollint sense cap mena de protecció la mel de les arnes.

Orografia càrstica

Carreteres de muntanya

Malgrat l'abrupta orografia de la regió, les carreters guanyen desnivell sense grans pendents

Electricista rural

Les mesures de protecció laborals no són precisament exemplars al Vietnam
Hágó

Baixant l'últim coll abans de Yen Minh

Arribant a Yen Minh

• Pirene 2018.11.17.

Igual que les dues etapes anteriors, el relleu càrstic d'aquesta regió és molt impressionant. Pedalar entre aquestes muntanyes és una experiència inigualable!