Very

Idõ  6 óra 40 perc

Koordináták 6385

Uploaded 2017. március 27.

Recorded november 2016

8,3

közel Lào Cai, Lào Cai (Vietnam)

Etapa curta però dura físicament, ja que en menys de 30 kms hem de pujar gairebé 1.500 metres de desnivell. Sort que el dia està bastant ennuvolat durant tota la pujada, doncs sortim només de 100 metres d'alçada i, tot i que fa força xafogor, si hagués escalfat el sol hauria estat encara més dur. A més de la xafogor hem de remarcar que vam trobar força trànsit, tant de motocicletes com de vehicles pesats, fet que va treure bastant encant a la pujada. No oblidem que Sapa és un dels indrets més turístics del Vietnam i hi ha molt moviment, especialment els caps de setmana, ja que hem de sumar el turisme nacional. Durant la pujada fem alguna parada per avituallar-nos de fruita o líquid en algun dels llocs de venta que hi ha a la carretera.
Sapa és un poble gran amb tot tipus de serveis turístics i amb una gran oferta d'allotjaments força arreglats i a bon preu. Nosaltres ens vam quedar en un que hi havia davant del llac de Sapa, on ens van tractar d'allò més bé.

Wildlife sighting

Serp verinosa a la carretera

Al Vietnam s'ha d'estar alerta a les carreteres, però no només pel trànsit! Gairebé xafem una colobra verinosa de coll vermell (Rhabdophis subminiatus) que s'estava engolint una granota! Observeu el posterior engrandiment del coll.
fénykép

Vida a la carretera

Al llarg de la carretera que pujava a Sapa hi havia molta vida, sobretot d'habitants de tribus de muntanya venent productes seus

Sapa

Sapa és un poble gran amb tot tipus de serveis turístics i amb una gran oferta d'allotjaments força arreglats i a bon preu. Nosaltres ens vam quedar en aquest que hi havia davant del llac de Sapa, on ens van tractar d'allò més bé.

• Pirene 2018.11.17.

Etapa dura, tant pel desnivell de pujada, com per calor, com pel trànsit, però els paisatges a l'arribar a Sapa compensen l'esforç