Megtekintve 23 alkalommal, letöltve 1 alkalommal
közel Vic, Catalunya (España)
DIVENDRES 30 DE SETEMBRE DE 2022
Miniaventura bikepacking de 4 dies entre Puigcerdà i Vilafranca del Penedès, partint de la mítica TransCAT, algunes etapes més aptes per MTB que amb la Gravel amb que finalment he fet la ruta.
****
Sortint de Vic, en direcció a Malla per carreteres locals, fins a continuar per la carretera de Vic a Manresa per Collsuspina, on entro en una pista costeruda en principi, que ja no deixaré fins passat Santa Coloma Sasserra. Vistes espectaculars des de l'altiplà de la Vall del riu Congost i del Montseny.
Baixada per Castellcir i el GR177 fins a Castellterçol on la ruta es torna a enfilar.
Després de Castellterçol, entre boscos i masos impressionants, la ruta baixa cap a Monistrol de Calders seguint la riera de la Sala. Unes fortes pendents m'apropen all cim de la Mussarra (de l'àrab passeig o passejada) per ja iniciar el descens final fins a Navarcles, Monestir de Sant Benet de Bages i seguint el Llobregat entrar a Manresa per Viladordis.
Hozzászólások