danmfdez

Koordináták 151

Uploaded 2015. június 21.

Recorded június 2015

0,8
1,5

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

L'excursió s'inicia al recinte de Sant Miquel del Fai, si està obert, podem aparcar al parking gratuït del propi recinte, sinó, just a l'entrada (abans de la cadena) podem deixar el cotxe una mica més amunt.

En cas d'aparcar a fora, ens dirigim cap a l'entrada i, abans de creuar el pont sobre el torrent, seguim recte en direcció a l'aparcament fins a trobar una marca de GR (vermella i blanca) a terra que ens indica el camí a la dreta, creuant el torrent. Si venim des de l'aparcament, la marca la trobarem a l'esquerra del camí, abans d'arribar al pont. Més endavant, trobarem un cartell que ens indicarà el camí. Seguirem aquest camí durant una estona fins que en un revolt a la dreta, ens endinsarem a una canal por visible. Aquí comença l'aproximació fins a l'inici dels ràpels pel torrent del Gat Menjat.

Seguirem el torrent fins que trobem una balconada amb la reunió a la dreta on comença el primer ràpel. A partir d'aquí el camí consisteix en seguir el torrent i anar trobant els diferents ràpels.

- Ràpel 1: 40 metres volats.
- Ràpel 2: 21 metres parcialment volats.
- Ràpel 3: 10 metres.
- Ràpel 4: 20 metres.
- Ràpel 5: 14 metres
- Ràpel 6: 35 metres parcialment volats.

Una vegada al final, si em arribat a les bardisses del final del ràpel, haurem de pujar una mica fins a la pared, que anirem vorejant a l'esquerra (deixant la pared a la nostra dreta) fins arribar a un camí empedrat que ens durà fins al punt d'inici.
Sant Miquel del Fai és un monestir erigit sobre un cingle en el segle XV a partir d'una església anterior. Representa un bell exemple del gòtic a Catalunya. Es troba situat al capdamunt de la Vall de Sant Miquel, dins el paratge natural dels Cingles de Bertí, en el terme municipal de Bigues i Riells i àmbit del poble de Riells del Fai, al Vallès Oriental. Per damunt mateix del monestir discorre el termenal del seu municipi amb el de Sant Quirze Safaja, del Moianès.
Desviament a la dreta cap al torrent.
Mirador des de la bandera

• Fénykép Eduardo Torrejon

Eduardo Torrejon 2017.12.08.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Una magnífica ruta de rapel