Idõ  4 óra 10 perc

Uploaded 2019. június 1.

Recorded június 2019

8,1

közel Castellcir, Catalunya (España)

Ruta corriolera i camins fàcil amb dues pujades fortes i quatre punts de peu a terra per tronc, pedra o graó. No és trialera però si plena de senders i corriols. Dues elèctriques i tres homes de debò.

Amb la colla de Castell i el GPS humà que es guiava hem sortit de Castellcir pel sender del Senglar cap a La Roca, sender de les orquídies de Vilacís i sender baixada a Ca l'Antoja. Pujada pel marge esquerra esquivant tanca i triador cap l'Era d'en Coll i sender de les codines cap al Coll de Batall i mirador sobre La Garga amb vistes al Montseny.
Arribant al Fabregar dreta pel sender del Triatló, un dels més agradables de la zona variat i suau sense ensurts tècnics cap el Bosc i el Molí No. Visiteu el salt d'aigua darrere el Molí. Des d'aquí es pot retallar directe a Castellcir.
Visitem la Poua de Serratacó ben amagada al bosc i seguim pista ràpida cap a Sant Quirze Safaja i el seu embasament. Remuntem cap a Castellterçol per la riera de St Quirze i després la de la Guineu per camí pedregós i amb un parell de rampots durillos.
Pugem a Sant Julià d'Úixols pel sender preciós i baixem per la pista ràpida... fins al corriol del coll de Rosanes i el de la Font del Prat del Pou. Passem sota el castell de Sant Miquel, Castellterçol i pel camí al costat de la carretera remuntem cap a Castellcir
MERAVELLA
Visiteu el Salt al darrere del moli