Idõ  5 óra 15 perc

Koordináták 1491

Uploaded 2019. november 3.

Recorded november 2019

7,6

közel La Pobla de Lillet, Catalunya (España)

Traça original de raimonserna, hi hem afegit alguns senders.

Amb bicis musculars i elèctriques.

Senders de Montclús MTB 2019 from bttmania.org on Vimeo.

Vídeo: https://vimeo.com/372228362

Pujada pistera, un tram enfangat, un rampot pedregós i baixada corriolera fabulosa per un bosc preciós, amb poquets punts difícils. Al principi del corriol hi ha ondulacions on cal empènyer la bici en trams curts, però paga la pena.

Des de la Pobla de Lillet fem cap a Santa Maria per pista i pugem cap el torrent del Junyent i pel camí dels Emprius on trobem un tram enfangat de camí malmés.

Baixem a la pista asfaltada de St. Jaume de Frontanyà i la deixem aviat pel camí de Santa Eugènia de Solls vora el torrent, va pujant suau al principi, cap a Cellers fa més dret amunt fins la collada de Montclús on comencem a planejar i fruir del bosc de la Baga de Montclús. Baixem a visitar en Kunt al refugi d'Ardericó i retornem a la ruta on ens espera un pujadot pedregós i les millors fotos del dia.

Al principi del sender puja i baixa i cal caminar una mica però quan es posa a baixar és tan maco i divertit que s'obliden totes les dificultats.

Paga la pena seguir la variant de retorn pel castell de Lillet i Sant Miquel de planta rodona i el senderol final de les Coromines amb vistes al Pedraforca.