Idõ  egy óra 18 perc

Koordináták 1173

Uploaded 2013. december 14.

Recorded december 2013

-7 m
3,5
7,0

közel El Prat de Llobregat, Catalunya (España)

Running Delta del Llobregat 12/12/13

Recorregut: El Prat Nord a la vora del riu Llobregat (parking accesible) - Rotonda gran de la ronda del Prat - Pont - Camí per l'observador de la fauna - Mirador de la Bunyola - Carrabiners - Mirador del semàfor - Tornada per camí que passa prop del cementiri fins al Prat - El Prat Poble - Retorn al punt d'inici.

IBP: 51
Temps emprat: 1,3 hores
Distància total: 14km
Velocitat mitja: 12km/h
BPM: 130bpm

La sortida no entranya ninguna dificultat, el desnivell és mínim i tocant el mínim asfalt possible. Els dies de cada dia els camins són pocs transitats i accessibles i molt tranquils no només per a running també per a passejar amb bici o caminant tranquil·lament.

A poder ser no passar pel pont de la nova carretera ja que està en obres pel moment.

En transport públic es pot arribar amb el bus Pratexpress 165 i rodalies Renfe per venir des de Barcelona.