Letöltés

Nehéz

lefelé

-4 m

• Fénykép RUTA 351:Corró d'Amunt-Sant Celoni-Olzinelles-St.Pol de Mar-Blanes-Hostalric-Canoves-Corró

Idõ

8 óra 4 perc

Koordináták

2021. december 28.

december 2021

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Live Tracking Live Tracking
-4 m

közel Samalús, Catalunya (España)

Ruta molt entretinguda i llarga,el mes dur es fa despres d'Olzinelles ,tot i que les rampes no superen el 15 % ,tret d'una,sempre es fa una mica feixuc.Un cop a dalt tot pista de baixada fins a St.Iscle que aqui agafarem carretera i no la deixarem fins a Blanes,desde allà pujem pel costat del tordera que comença amb pista i uns kms.abans de Hostalric passa pista asfaltada.Desde Hostalric travessem el riu Tordera i continuem al costat fins a St.Celoni,que allà hem agafat un tros de carretera fins a Collsabadell i d'allà pista fins a Corró.
La primera part desde Canoves a St.Celoni l'hem feta per carretera perque anavem justets de temps,es pot sustituir per pista,el mateix passa a la tornada desde St.Celoni a Collsabadell.
Calificada de dificil pels kms. a fer, pero la veritat es que tenint bona forma es de bon fer. 50%ctra.50%pista.