Moving time  2 óra 59 perc

Idõ  3 óra 36 perc

Koordináták 6578

Uploaded 2020. augusztus 30.

Recorded augusztus 2020

közel Salt, Catalunya (España)

Cicloturisme i gravel amb bici elèctrica.
La ruta d'avui només té dos trams de terra i els dos són molt fàcils de fer.
Sortim i anem direcció a Sant Roc,però sense arribari per anar a buscar el poble de Vilablareix, que està creixent moltíssim el travessem per anar direcció a Fornells de la selva un altre poble que ha crescut molt.
Aquí comença un carril bici molt nou fins el encreuament que ens portarà a Sant Andreu de Salou tot aquest tram és molt tranquil i bonic.
Ara agafem una drecera que al cap de una estona es fa pista de terra fins arribar a Cassà de la selva però amb molt bon estat.
A Cassà agafem la via verda de Girona a Sant Feliu de guíxols i nosaltres fem direcció a Girona aquí també es de terra però amb molt bon estat.
Arribat al poble de Quart em de travessar la carretera principal aquí molt de compte.Ara fem la pujada a Montnegre carretera molt tranquil·la, ja estem al encreuament i ens arribem a l'Ermita sant Mateu de Montnegre.
Reculem 1,5km per anar a buscar la pista de terra amb molt bon estat de uns 5km que ens deixarà a la carretera de els Àngels, remuntem 1,5km per arribar al santuari dels Àngels amb vistes espectaculars del Pirineu i Mediterrani.
Aquí hi ha Bar per fer un refrigeri i gaudir del entorn.
Tornem a sobre la bici i fem tota la baixada de els Àngels a Girona un cop arribat a baix fem la rotonda per anar a la Creueta per poder fer la entrada a Girona per la via verda,i després a Salt tot per carril bici.
Apa salut i cames.

Fornells

Fornells de la selva

El Pirineu nevat a finals d'agost

Sant Andreu de Salou

Sant Andreu de salou

Via verda

Via verda a Llambilles

Sant Mateu de Montnegre

Fénykép

Comença la pista de terra