2,0
4,1

közel Mura, Catalunya (España)

Avenc del Montcau - Roure del Palau - Pla Pinasses -. Torrent del Cellerot

• Fénykép gronyi

gronyi 2020.06.20.

Una consulta:
    Tot el recorregut és per senders o hi ha alguna zona que heu passat pel mig del bosc? Ho dic perquè la tornada després de les Tres Pinasses el mapa no marca que hi hagi camí. I una mica més, endavant, seguint un torrent, tampoc.
    Moltes gràcies.

• Fénykép jomovi

jomovi 2020.06.20.

Tens tota la raó, durant la caminada el GPS va perdre el senyal del satèl·lit. Estic corregint la traça i properament la tornaré a pujar a Wikiloc
    De totes formes des del Pla de les Pinasses fins el trencall de la Canal del Cellerot, coincideix amb el camí de l'anada. El recorregut des del trencall: primer el corriol retrocedeix una mica fins a l'alçada del Roure del Palau, per tot seguit decantar-se a la dreta en una forta baixada. Després segueix pel llit del torrent de forma clara sense pèrdua. Acaba enllaçant amb el Camí de la Calçada, on podem veure les parets de grans blocs de pedra que sustenten el camí pel cantó dret i, molt embardissada, la bassa de la calçada de la que resten grans blocs de la resclosa en mig del torrent. Finalment el camí travessa la torrentera per passar a la riba dreta i a l'alçada de la carretera, s'enfila per arribar al primer aparcament del Coll d'Estenalles.
    Es el problema que tenen els GPS quan circules per dins de torrents enclotats i força humits, com es el cas. Espero haver-te pogut ajudar.
    Bones caminades!!

• Fénykép gronyi

gronyi 2020.06.20.

Moltes gràcies, Jomovi
    De fet, quan veig una ruta que m'agrada, sempre la ressegueixo per comprovar que va passant per camins o senders. No em fa gràcia haver de creuar un bosc pel mig i perdre l'orientació per manca de GPS. Per això sempre m'estimo més consultar a l'autor del track.