Letöltés

Koordináták

2021. augusztus 21.

augusztus 2021

közel Prullans, Catalunya (España)

Resum
La bella passejada des miradors de Prullans permet contemplar el nucli antic de Prullans i l’entorn de de pagesia, agrícola i ramader, amb prades de regadiu, ben tingudes!, i boscos de muntanya protegits, altrament que admirar les grans serralades de l’entorn de la baixa Cerdanya.
No hi ha dificultats de pas, però ell trajectes es un xic complicat, millor tenir la referència del Wikiloc.
La caminada comença pel GR 017, fins prop del llogarret de Sotanut, després travessa el torrent de la Casol, més endavant segueix per la pista de la Serra, prop del gran mas de la Serra, amb vistes esplèndides a la serra del Cadí, després per bosc de la reserva natural parcial de la vall de la Llosa, amb bones vistes a la vall de la Llosa i la tossa Plana de Lles, fins a la collada d'Ardòvol, prop del llogarret d'Ardòvol. Aquí s’inicia el retorn, entre prats de regadiu de reg per aspersió, gràcies al rec Gros. Primer anem per la carretera d'Ardòvol a Cobarriu de la Llosa, després per la carretera d'Ardòvol al cortal del Tarter, després per un camí, primer en direcció sud-est, avall, i finalment, en flanqueig de retorn per un camí que ens du novament a Prullans.

Sortida de Prullans

A mà esquerra, enllaça amb el camí d’Ardòvol a Prullans

Amunt, direcció Ardòvol

A mà esquerra, cap a la Serra

Endavant, direcció Ardóvol pel camí de les Collades, deixem el camí de Martinet

Punt d'interès

A la dreta, cap a Ardòvol

Endavant, deixem la carretera a mà esquerra

Endavant

Avall

A mà esquerra, cap a Prullans