Moving time  egy óra 26 perc

Idõ  egy óra 56 perc

Koordináták 1054

Uploaded 2018. április 29.

Recorded április 2018

1,5
3,0

közel Calafat, Catalunya (España)

Agradable passeig per la urbanització de Sant Jordi de l’Alfama, visitem el castell fortalesa, bombardejat en 1650, per tropes espanyoles perquè no caigués en mans franceses i reconstruït en 1732 per a la vigilància de rutes marítimes, en els seus voltants veiem una torre de telegrafia i un búnquer. La platja de fina sorra, serveix de barrera natural perquè les aigües del torrent formin una bassa. El passeig contínua fins a punta Calafat , seguint en alguns trams mateix recorregut que el Gr-92, passem pel port de Sant Jordi i per les cales Ribellet i Calafato, la volta la fem per l'interior paral•lels a la línia de ferrocarril
Agradable paseo por la urbanización de Sant Jordi de l’Alfama, visitamos el castillo fortaleza, bombardeado en 1650, por tropas españolas para que no cayera en manos francesas y reconstruido en 1732 para la vigilancia de rutas marítimas, en sus alrededores vemos una torre de telegrafía y un bunker. La playa de fina arena, sirve de barrera natural para que las aguas del torrente formen una laguna. El paseo continua hasta punta Calafat , siguiendo en algunos tramos mismo recorrido que el Gr-92, pasamos por el puerto de Sant Jordi y por las calas Ribellet y Calafato, la vuelta la hacemos por el interior paralelos a la línea de ferrocarril.

• Santi25001 2019.06.28.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Ideal para hacer en familia al atardecer. Mucha gracias.