3,2
6,4

Megtekintve 183 alkalommal, letöltve 6 alkalommal

közel Veliki Radanovac (Serbia)

20.05.2017.
Subotička peščara
Somborci iz OŠ Avram Mrazović u Subotičkoj peščari sa vodičem Strahinjom Marjanovićem iz PSK Balkan Beograd
broj učesnika oko 70

Trasa pešačenja: okretnica Radanovac - šumareva kuća - široki progon - majdan peska - Tresetište - ograda voćnjaka - Radanovac, okretnica

Po sunčanom i toplom danu velika grupa somborskih učenika uz desetak odraslih bila je gost u Subotičkoj peščari. Grupu je vodio vodič Strahinja marjanović, član PSK Balkan Beograd.

Krenuli smo ka raskrsnici R2 putem pored šumareve kuće. Spustili smo se u nekadašnji majdan peska pa nastavili markiranom stazom do prve raskrsnice, skrećemo desno do naredne raskrsnice, širokog progona kojim se vraćamo do drugog, nešto većeg i dubljeg majdana. Tu pravimo prvu pauzu, predah za doručak. Sunce već nemilosrdno prži, biće danas vrelo za hodanje.

Nakon predaha idemo kroz majdan pa putem ka Tresetištu. Srećom smenjuju se osunčani predeli sa delovima koji su u hladovini. Na Tresetištu se ne zadržavamo jer ne želimo da ometamo ribolovce. Predah pravimo u debelom hladu na delu markirane staze. Sledi deonica po vrelom suncu, skrećemo i nastavljamo delimično zaraslom stazom koja nam sada čini uslugu jer zaklanja sunce. Kod ograde voćnjaka idemo putem uz ogradu, vrelina je nesnosna a dubina peska bar duplo veća od prošlonedeljnog dana kada je bilo kolo treking lige.

Vapimo za hladovinom, nalazimo je tek kada smo napustili predeo oko voćnjaka. Od raskrsnice R1 preostalo je još 1300 metara do autobusa i spasa u vidu hladne vode sa česme kod Doma kulture Radanovac gde smo i završili današnje pešačenje.