közel Olot, Catalunya (España)

Olot - Santa Eugènia de Ter

3 hozzászólás

ALBERT GUMF 2014.09.14.

Aquest trak pertany a una part de la Via Verda de Girona.
    El tram Olot-Girona és probablement un dels més bonics de la Zona.
    Es pot fer molt bé en handbike però l'usuari ha d'estar una mica en forma. La pujada al Coll d'en Bas ve precedida per unes rampes en zig-zag que no són fàcils (fins i tot perquè la handbike no té prou angle de gir per a la rampa), però no impossible (fent maniobra i una mica de paciència es pot fer). Després d'aquestes rampes ve una pujada sostinguda durant uns tres Km fins al peu just del Coll d'en Bas. Allà hi ha un tram asfaltat d'uns 800 m amb pujada encara més pronunciada. Un cop al cim del Coll, ve una baixada curta i pronunciada. A partir d'allà el terreny és baixada-pla i a mesura que avancem és més planer (això vol dir que s'ha de pedalar!!!) i fins a Girona es van trobant petits paisatges bonics en un ambient ben a dins la natura del bosc. Molt recomanable!!! endavant!!!

ALBERT GUMF 2014.09.14.

Este trak pertenece a una parte de la Vía Verde de Girona.
    El tramo Olot-Girona es probablemente uno de los más bonitos de la Zona.
    Se puede hacer muy bien en handbike pero el usuario debe estar un poco en forma. La subida al Coll d'en Bas viene precedida por unas rampas en zigzag que no son fáciles (incluso porque la handbike no tiene suficiente ángulo de giro en cada curva de la rampa), pero no imposible (haciendo maniobra y un poco de paciencia se puede hacer). Después de estas rampas viene una subida sostenida durante unos tres km hasta justo el pie del Coll d'en Bas. Allí hay un tramo asfaltado de unos 800 m con subida aún más pronunciada. Una vez en la cima del Coll, viene una bajada corta y pronunciada. A partir de allí el terreno es bajada-plano y a medida que avanzamos es más llano (esto quiere decir que hay que pedalear!!!) y hasta Girona se van encontrando pequeños paisajes bonitos en un ambiente dentro de la naturaleza del bosque. Muy recomendable!!! adelante!!!

ALBERT GUMF 2014.09.14.

Pujant el Coll d'en Bas https://ca.wikiloc.com/rutes-handbike/olot-santa-eugenia-de-ter-7788076/photo-4482111