Idõ  egy óra 45 perc

Koordináták 1496

Uploaded 2015. október 17.

Recorded október 2015

3,1
6,3

közel Cervelló, Catalunya (España)

Ruta corrents (interessant també per fer caminant) que, combinant pistes, corriols i alguns trams asfaltats, parteix de les rodalies de l'església romànica de Santa Maria de Cervelló per arribar fins a la urbanització de Can Güell, a Torrelles de Llobregat, tornant al punt de partida pel Raval Mas i el Collet de Can Riera.

L'itinerari parteix de la carretera BV-2007, a la cruïlla entre Can Pitarra i Santa Maria de Cervelló, a l'entrada de la urbanització de Can Pi per l'oest, i puja per una pista de terra entre pinedes fins a Can Sala de Dalt (actualment un refugi d'animals) on prendrem un irregular corriol que remunta pel vessant oriental del Puig Vicenç, per baixar després per una pista cap a la urbanització de Can Güell, a Torrelles de Llobregat.

Arribats a Can Güell travessarem la urbanització per asfalt fins arribar al Raval Mas, on girarem en sentit nord per tornar a remuntar per pista de terra i entre cirerers fins als Colls de la Serra de Can Valent i de Can Riera.

Des del Collet de Can Riera i per sota de les Penyes de Can Riera, fàcilment identificables per estar formades per gresos vermellosos, baixarem en direcció a Cervelló, desviant-nos a la dreta a l'alçada del Collet de la Penya del Cucut, des d'on davallarem per una pista que esdevé corriol i travessa la riera de Santa Maria per confluir de nou amb la pista de pujada. Desfent la pista de pujada arribarem a Can Sala de Baix, punt en què val la pena desviar-se per un corriol indicat cap a l'església romànica de Santa Maria de Cervelló, del segle XI, a poca distància del punt de partida, on arribarem després d'haver recorregut 12'6 km i 412 metres de desnivell positiu (segons informació de la ibp, més rigorosa que l'aportada pel GPS).