isabel.roumens

Uploaded 2018. május 20.

Recorded május 2018

6,6

közel La Bauma, Catalunya (España)

Sortint de Vacarisses per la pista que travessa la riera de Can Còdol i segueix, amb fortes pujades fins la Masia de l'Alzina. Al final de la pista trobem la carretera, la creuem i seguim per un corriol fins el camp de tir, uns 200m més endavant agafem corriol que ens porta a travessar la riera de Rellinars i uns minuts després trobem, a mà esquerra, les fonts de Rellinars. Seguim la pista, observem la balma de l'Andalo. Arribem a Rellinars, a mà esquerra hi tenim l'antiga fàbrica i prenem la pista que surt a la dreta, un cop hem passat l'església. Arribem a la Masia Casajoana i seguim amunt fins el coll de Morella. Cap els Hostalets del Daví, Coll del Correu, més endavant observem Castell de Bocs a la dreta, després el Paller de tot l'any, la Roca Salvatge i arribem a una intersecció. Seguim a la dreta, i comencem el descens, per sota Castellsapera, el pou de glaç, els Alts de la Pepa, Casa nova de l'obac, i fins a casa pel coll de la Roquera.