5,5

közel Banyeres de Mariola, Valencia (España)

Una vesprada del mes de febrer, vaig decidir fer una ruta amb la bici de muntanya a mes de aprofitar per fer un wikiloc, vaig ixir desde m’ha casa pujant unes costeres bastant importants per el interior del poble, fins arribar al cementeri municipal, desde on va començar el trajecte per muntanya, vaig continuar per el cami de la mallaeta, fins que vaig arribar a la zona del comping de mariola, per el que vaig continuar paral•lelament a la carretera fins que vaig arribar al mas de Santa Bárbara on vaig parar per veure un poc de aigua de la font natural que surt de el mas, per continuar el trajecte vaig escollir un cami que es du fins alfafara pero per les condicions del camí, que no son molt bones, perque estava molt enfangat i em vaig tindre que tornar avans de arribar, vaig netejar les rodes de la bicicleta per poder continuar, i em vaig dirigir per el mateix camí fins banyeres, no volia tornar per ahi, pero els imprevists no meu van permetre, vaig acabar la ruta en la plaça del poble, ja practicament de nit i en ganes de arribar a casa, no es una ruta dificil, pero tens que tindre alguna preparacio, ja que en alguns moments el cami es fa un poc complicat.