GERCA

Idõ  4 óra 10 perc

Koordináták 3755

Uploaded 2017. április 21.

Recorded április 2017

-4 m
-22 m

közel l'Eucaliptus, Catalunya (España)

Per veure les fotos d'aquesta caminada aneu al següent enllaç :

170421 BTT. Integral part Sud del Delta de l'Ebre. ( Des dels Muntells )

VALORACIÓ GLOBAL : Bonica sortida amb BTT que des dels Muntells ( Sant Jaume d’Enveja ) dona la volta a la part sud del Delta de l’Ebre. Ruta molt planera bàsicament per asfalt, però amb força trams de terra.

Aquest recorregut complerta el que l'any 2016 vam fer de la part Nord del Delta i que podeu veure a :

160517 BTT. Integral part Nord del Delta de l'Ebre.

ORIENTACIÓ i GPS : ( Fàcil + ) Hi ha moltíssims camins per on pedalejar, cosa que dona moltes opcions. La falta de referencies fa que cal vigilar per no perdre la orientació ( sinó portes GPS òbviament )

DIFICULTAT Física : ( Molt Fàcil ) Terreny molt planer, quasi sense desnivell. El vent pot ser un problema quan ve de cara.

DIFICULTAT Tècnica : ( Molt Fàcil )

POSSIBLES VARIANTS : Podem escurçar-la si al wpt 07 tornem cap Els Muntells, però ens perdríem el preciós tram del riu Ebre a les afores de Sant Jaume.

MENJAR : Per logística hem dinat als Muntells al Restaurant Machino. Molt bon tracte , menú amb poca varietat, al menys avui només hi havia dos primers per escollir això si bons ambdós . Bon vi. 12 € dies feiners.

Quan vam fer la part Nord del Delta vam dinar a l’Ampolla ( Casa Llambrich ) . Preu semblant però al menys aquell dia vam menjar millor.

BIBLIOGRAFIA : Ed. Piolet tenen cartografia de la zona amb rutes BTT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01 Casa Machino 21-04-17
09 Deixa carretera 21-04-17
10 Riu Ebre ( Sant Jaume d'Enveja ) 21-04-17

• TARRACO55 2017.04.27.

Entorn precios. Massa llarg per fer caminant .....