mackamoto

Idõ  5 óra 17 perc

Koordináták 2156

Uploaded 2015. március 21.

Recorded augusztus 2014

közel Musa, Catalunya (España)

De Mussa cap a Aransa per la carretera de terra.
A Aransa agafo el camí Ral fins a Lles (antic camí de Lles a Aransa)c . Un tram molt agradable i no gens complicat.
Des de Lles vaig fins a Cap de Rec tot per la carretera asfaltada.
Passo el refugi i segueixo fins Les Pollineres passant per el Pradell.
Una vegada a les Pollineres agafo la pujadeta que em porta primer a peu de l'Estany Petit de la Pera i acabo al refugi dels Estanys de la pera. Fins aquí impressionants les vistes durant la pujada tot i trobar clapes de boira i la temperatura baixant en picat.
No pujo a l'Estany Gran per que no tinc ganes de carregar la bici a coll i m'estic pelant de fred. En altres ocasions, anant a peu, hi he pujat fins fer el cim del Perafita i val molt molt la pena.
Faig un petit mos i començo el camí de tornada.
A les Pollineres agafo la pista fins a Prat de Miró i segueixo fins el Fornell (on comença la Estació d'esquí d'Aransa) agafant una petita drecera. Una vegada aquí faig un tros més de pista fins que comença la carretera d'asfalt fins a Aransa, on faig el mateix camí de tornada Mussa que ja he fet en sentit invers.