közel la Bisbal de Falset, Catalunya (España)

Avui continua la calor canicular i a les 7 del matí no corre cap fresca. El Parc Natural del Montsant continua tancat així doncs enfilo cap a La Figurera i en funció de les forces i la calor tiraré cap a La Vilella. Saltem cap a El Mas de les Vinyes, sense arribar-hi, passem pre fora de Cabacés agafem un petit tros de carretera i ja encaro la mega-pujada a La FIgurea per la pista asfaltada. Comença molt dura per la mitat té algun descans molt curt i acaba amb rampes molt pronunciades. D'aquí cap a les antenes i baixem direcció El Lloar per buscar el trencall cap a La Villella. És en aquest tram q ens trobem una part no ciclable, no massa llarga però que té unes vistes magnífiques del Rogerets de roca vermella ;-) amb les vinyes, avui d'un verd lluent.

Torno per on he vingut però agafo la carretea un cop passat per damunt el pont dmediaval de Cabacés.
Sortida tan bonica com dura, per les pujades com pel corriol de baixada cap a La Vilella.