9,0

közel Vallfogona de Riucorb, Catalunya (España)

Ruton!!!!! amb Andry, Fabio i Ramon.
Sortim a 1ºC però per sort el dia s'alça solejat i després de pasar fresqueta ens comença a sobrar la roba.
Ruta molt variada on passem de contemplar la verdor dels prats de cereals, en aquesta época, endinsarnos en camins boscosos q recorden més al Pirineu q no a la imatge q tenim de l'Urgell .
Després d'arribar a Segura comença el "Rock&Roll", avui més aviat Heavy Metal. Primer ens trobem la carretera tallada pels Mossos per un rally de cotxes antics. Hem de buscar alternativa i trobem un corriol bonic però q no ens porta on volem, per tant fem uns pocs metres de camp a través. Ara agafem el sender del "túnel" on el primer q passi s'ha d'assegurar que el palet està ficat. Ull q es fosc!!! Trialeres tremendes per flipar un rato llarg.
Després anem repetint el paissatge fins encalçar un reguitzell de senders q van atravessant el camí q no sent fàcils es poden fer amb velocitat.
Per acabar la sortida arribem fins als carrers de Vallfogona per un corriol.
Gràcies a la gent de Vallfogona per aquest itinerari.