Idõ  3 óra 20 perc

Koordináták 1287

Uploaded 2017. június 15.

Recorded június 2017

4,0
8,0

közel Terrassa, Catalunya (España)

Ruta per els voltants de Terrassa amb bicicleta. Perfecta ruta per principiants per anar agafant confiança amb només 122m de desnivell acomulat positiu. La ruta passa per els voltants de Torrebonica i perfectament preparada per a ciclistes: lavabos, fonts, lloc per fer un petit mos, paisatge bonic i dificultat fàcil.

El primer lloc on el cami d'anar i el de tornar s'ha de seguir recte, s'ha de fer la baixada i seguir recte.

Camins molt ben preparats, molt amples i sense dificultat: no hi ha trialeres ni corriols, baixades perfectament ciclables i pujades sense dificultat qualsevol.

Es pot fer tranquil·lament amb bicicletes de passeig, de ciutat, de ciclocross i, obviament, de BTT o de muntanya
Perfecte lloc per poder fer una paradeta per anar al lavabo, recarregar aigua i fer unes fotos
Passem per el costat d'aquesta masia. Ens queda a la dreta del camí que nosaltres seguim.
Lloc adaptat amb taules, per fer un mos, per veure aigua i refrescar-se una mica. Tambè hi han lavabos. No hi han papereres, per tant, cadascú s'ha d'emportar les seves escombraries per tal de no embrutar el bosc.
Font. Impossible no posar el cap sota l'aixeta