Letöltés

2013. május 13.

május 2013

Live Tracking

Share your location with friends and loved ones during an activity.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Live Tracking Live Tracking

közel Besalú, Catalunya (España)

Sortim del pavello i enfilem cap al Pla de Campanyà i anem direcció al Hotel Spa St Ferriol , poc abans agafem a l'esquerra un camí saludable , creuem el Junyell i anem a la Bruguera , baixem el corriol i creuem el Ser i enfilem pels corriols del Bac de Ca N'Illa , fins anar al riu Rodeja , on seguim el seu curs fins agafar un corriol a la dreta que ens portara a la carretera que va a Marlant , seguim pujant fins a Can Soler , on agafem la pista que va a Can Ginestar , d'on pugem per unes feixes fins trobar la pista que puja a la Torre de Ginestar , continuem pujant fins a la Serra de Ginestar , on el últim tram ja es corriol que ens baixarà fins al Coll de Guixeres , baixem un tram de pista i un de corriol fins casi els camps de Perduts , on seguim la pista de l'esquerra que ens baixa al passallís per creuar el riu Ser , enfilem per pista cap a la Bruguera i ja per pista tornem al Pla de Campanyà i Besalú.