Idõ  4 óra 13 perc

Koordináták 2722

Uploaded 2014. március 17.

Recorded március 2014

8,5

közel Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles enfilant cap al Puig de Sant Martirià per escalfar una mica. Segueixo cap a Melianta i el veïnat de La Farrès. Travesso cap a Centenys i segueixo per la pista asfaltada fins passat Can Canet on agafo pista de terra fins gairebé a tocar de Vilademí. Giro a l’esquerra i segueixo la pista fins a sortir al GR1 gairebé a l’altura de Cal Tonet. Allà segueixo un corriol ample pel mig del bosc que em porta a un encreuament de pistes. Segueixo recte passant la cadena i vaig a sortir a tocar de Cal Parent. Pista avall i després una forta rampa cimentada molt curta que passa per Can Quelic i Ca l’Alzina. Seguim la pista que fa una petita volta per no passar per dins la masia i girant a la dreta agafo pista que porta a la carretera asfaltada de Les Anglades a Ollers. La segueixo un tros fins que veiem una gran casa en ruïnes, Can Barrera i giro a l’esquerra com si vulgues anar a la casa. Quan s’acaba el camí s’intueix un corriol que fa baixada i és totalment ciclable. El segueixo fins a una petita esplanada on sembla que s’acaba però hem de seguir per un corriol molt embardissat i que no és ciclable si ens volem acostar a veure el Gorg Blau. Són uns 400 m. Torno pel mateix lloc fins a l’esplanada i desfaig un parell de metres del corriol ciclable i a la dreta amb un petit esgraó és veu un altre corriol, completament ciclable encara que una mica embardissat a trams que ens portarà en lleugera pujada i estones planer fins a enllaçar amb la pista que ve d’Orfes. Giro a l’esquerra i segueixo fins a la carretera. La travesso i segueixo la pista que en pujada em porta fins a unes granges. Passades aquestes ja ve la baixada i al cap de pocs metres a la dreta la pista que passat pel Mas Abella ens porta a Vilert. Travesso el Fluvià per la passera i giro a l’esquerra per la carretera que va cap Esponellà. Passat el pont agafo la pista en direcció al càmping i abans de la central elèctrica a l’esquerra la pista que de pujada va fins a Martís. D’allà ja només queda fer el Pla de Martís fins a Banyoles.

• Fénykép josbil

josbil 2018.04.16.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Ruta molt interessant i atractiva per l’entorn. Dificultat tècnica moderada