Idõ  6 óra 2 perc

Koordináták 3824

Uploaded 2014. január 29.

Recorded január 2014

közel Banyoles, Catalunya (España)

Surto de Banyoles i vaig cap al veïnat de Mas Usall. Vaig direcció Melianta passant pel costat de Can Seraia. Segueixo cap a Centenys, passo pel costat de Sant Iscle i Sant Miquel i vaig cap a Can Canet. Segueixo recte i agafo pista fins a Vilert. Visita a Santa Maria de Vilert i segueixo cap Espinavessa. Allà agafo la pista que va a Navata però hem desvio cap a Canelles. Baixo cap a Sant Esteve de Canelles i segueixo fins a l’encreuament de Can Roure on a ma dreta hi ha una pista tancada per una cadena. La passo i començo a baixar. En el següent encreuament es fa un petit tram de rampa per enllaçar amb una altra pista que va cap a Can Matagram i Can Renyina i enllaça amb la pista que ens portarà fins a Orfes. Passo per la plaça Major i vaig cap a Santa Maria d’Orfes. Segueixo amunt i vaig fins a les ruïnes de Sant Roc. Desfaig petit tram i enfilo passant al costat de Can Calet cap a Cal Rajoler al veïnat de l’Estopera. A l’encreuament següent giro a l’esquerra per la pista de terra i agafo el camí de Mas Llobera. Passo al costat del Mas Riera primer i després entro gairebé a dins el Mas Llobera i agafo una pista que surt del mig del mas que enllaça amb la carretera de Les Anglades. Quan hi arribo, giro a l’esquerra, passo pel costat de Can Bell-lloc i just després de la baixada giro a la dreta per una pista que puja en forta pendent i ens porta fins a Can Pere Vilar. D’allà vaig cap a les granges de porcs i giro a l’esquerra per tornar a la pista que va a Vilert. Baixo a Vilert i ara giro a l’esquerra per anar cap Esponellà. Passat el pont giro a la dreta cap al càmping i abans de la central elèctrica agafo la pista de l’esquerra que va a Martís. D’aquí pel Pla de Martís cap a Banyoles passant per l’Estany d’Espolla i Usall.