Moving time  3 óra 23 perc

Idõ  6 óra 8 perc

Koordináták 4808

Uploaded 2019. november 5.

Recorded november 2019

-
-
289 m
9 m
0
8,0
16
32,0 km

Megtekintve 63 alkalommal, letöltve 2 alkalommal

közel Palamós, Catalunya (España)

Esta ruta desde pasado Vall-llobrega hasta llegar cerca de La Bisbal transita por pistas forestales, aptas para cualquier tipo de Vehículo.

Desde 1 km antes de cruzar la carretera que une La Bisbal con Palafrugell y hasta llegar a Peratallada, pasa por carreteras asfaltadas.

Una vez pasado Peratallada a 1´5 kms, hemos pasado por el interior de la propiedad de Can Pantaleu y la Señora de la casa nos ha asegurado que era un camino privado y que no podríamos circular por él, por lo que aconsejo dar el rodeo por la carretera que viene de Palau-Sator. Además nos ha advertido que normalmente hay un perro que ataca a los que intentan pasar por el interior de la finca, y por este motivo aviso que es mejor dar la vuelta siguiendo el sendero de corto recorrido que bordea esta finca.

Desde aquí y una vez pasado Torrent, hemos seguido el anterior recorrido de la ruta de Pirinexus, a la que han cambiado de posición y de la que están eliminando los anteriores letreros informativos.
Aunque la hayan cambiado nosotros seguiremos pasando por el recorrido anterior.

Hemos comido en el Restaurante L’Eixida de Peratallada, que abrieron en Junio y que en tan poco tiempo ha escalado a las listas de mejor restaurante de la Población. ¿Cómo es posible que haya subido tan rápido? Hay empresas que se ocupan de ello.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Aquesta ruta des passat Vall-llobrega fins arribar a prop de la Bisbal transita per pistes forestals, aptes per a qualsevol tipus de vehicle.

Des de 1 km abans de creuar la carretera que uneix la Bisbal amb Palafrugell i fins a arribar a Peratallada, passa per carreteres asfaltades.

Un cop passat Peratallada a 1'5 km, hem passat per l'interior de la propietat de Can Pantaleu i la Senyora de la casa ens ha assegurat que era un camí privat i que no podríem circular per ell, per la qual cosa aconsello donar la volta per la carretera que ve de Palau-Sator. A més ens ha advertit que normalment hi ha un gos que ataca els que intenten passar per l'interior de la finca, i per aquest motiu avís que és millor donar la volta seguint el sender de curt recorregut que voreja aquesta finca.

Des d'aquí i un cop passat Torrent, hem seguit l'anterior recorregut de la ruta de Pirinexus, a la qual han canviat de posició i de la qual estan eliminant els anteriors rètols informatius.
Encara que l'hagin canviat nosaltres seguirem passant pel recorregut anterior.

Hem dinat al Restaurant L'Eixida de Peratallada, que van obrir al juny i que en tan poc temps ha escalat a les llistes de millor restaurant de la Població. Com és possible que hi hagi pujat tan ràpid? Hi ha empreses que s'ocupen d'això.
fénykép

El Pi d'en Xana

fénykép

Vall-Llobrega

fénykép

Fotos

fénykép

Info

fénykép

Info

fénykép

Info

fénykép

Fotos

fénykép

Rte. L’Eixida

fénykép

Peratallada

fénykép

Torrent

fénykép

Fotos

Hozzászólások

    You can or this trail