9,8

közel Begur, Catalunya (España)

Bona ruta circular d'uns 40 km aproximadament.
L'inici de la ruta és des del pàrquing de la Vinya, si heu fet la ruta: "Begur - Quermany gros - Torroella de Montgrí (Ruta circular)" us sonarà molt el recorregut, tot i això hi ha camins nous. Normalment s'agafa el camí de l'hípica cap a Regencós, aquest cop s'ha tirat pel dret, s'ha baixat per la carretera fins a Regencós. Un cop aquí es posa direcció Torrent – Palau-Sator – Fontanilles, aquí ja hi ha la variació, ja que es dirigeix a Gualta – Torroella de Montgrí – Càmping delfin Verde – Basses d'en Coll – Platja de Pals – sa Riera. En aquest punt ve la pujada d'asfalt de sa Riera que de mica en mica la pujareu. Un cop a la rodona de sa Riera es posa direcció la plaça de la vila de Begur, baixant per la font de Baix es torna al punt d'inici.

Buena ruta circular de unos 40 km aproximadamente.
El inicio de la ruta es en el parquin de la Vinya, si habéis hecho la ruta: "Begur - Quermany gros - Torroella de Montgrí (Ruta circular)" os sonara mucho el recorrido, todo i eso hay caminos nuevos. Normalmente se coje el camino de la hípica hacia Regencós, esta vez se ha tirado por el recto, se ha bajado por la carretera hasta Regencós. Una vez aquí se toma la dirección Torrent – Palau-Sator – Fontanilles, aquí hay la variación, ya que se va a Gualta – Torroella de Montgrí – Càmping delfin Verde – Basses d'en Coll – Platja de Pals – sa Riera. En este punto viene la subida de asfalto de sa Riera que poco a poco la subiréis. Una vez en la redonda de sa Riera se pone dirección hacia la plaza de la Vila de Begur, bajando por la Font de Baix se vuelve al punto de inicio.