Letöltés

Könnyû

lefelé

-5 m

• Fénykép BICICET - Bici de Temporada - Pedalant per l'Empordanet.

Idõ

4 óra 50 perc

Koordináták

2022. június 27.

november 2002

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Send to your GPS Send to your GPS
-5 m

közel Palau-sator, Catalunya (España)

El programa de sortides en bicicleta "BiciCET - Bici de Temporada", del Centre Excursionista de Terrassa, vol donar a conèixer a cop de pedal diferents indrets de la nostra geografia, en una època de l'any especialment bonica per a ser visitats. Les sortides són aptes per a tots els públics, amb un mínim de preparació.

Per emprendre altra vegada l'activitat, es va escollir una amable pedalada per gaudir dels diferents paisatges i dels pobles amb encant de l’Empordanet, dins la comarca del Baix Empordà. L'inici del recorregut va ser al poble de PALAU-SATOR per seguir cap a PERATALLADA , pobles mil·lenaris. Ens arribàrem a TORRENT, sense perdre les vistes de tota la plana. Enfilàrem cap a les afores de Palafrugell, al poble d’ESCLANYÀ, i passant per REGENCÓS (anomenat per la cadena CNN com un dels pobles més bonics d’Europa) ens arribarem al poble de PALS i a la seva platja. A continuació passàrem pel mig dels arrossars de Pals, passant per FONTCLARA per tornar a la població d’inici.

Abans d’acabar, però, vam fer parada a la SIDRERIA MOOMA, a 3 km d’on teníem aparcat el cotxe, on ens relaxarem al seu jardí tot prenent una sidra.