közel Cornellà de Terri, Catalunya (España)

Btt – 29-Maig-2010. Ruta exigent de 70 km i 1.679 metres de desnivell. Avui hem sortit de Cornellà de Terri en direcció a Pujarnol (a prop de Rocacorba ) hem continuat pels boscos propers a Sant Dalmau. Tot seguit hem començat a perdre alçada i ens hem acostat al Pla de Riudellots, hem gaudit de edificacions medievals espectaculars a tocar a Ravós del Terri, hem pujat i baixat pels torons a tocar a Sant Mer, i finalment hem tornat a Cornella de Terri.
El dia ens ha deixat veure el mar des de Pujarnol i la ruta en general ens ha esparracat les cames per obligar-nos a canviar sovint de ritme.
En Pere Mercader ens ha engrescat ( com sempre ), a fer més, però per sort, el seny ens ha fet tocar de peus a terra i hem fet la ruta programada. Tot i això hem gaudit d’unes fotos fantàstiques gracies a la seva experiència.
En Gerard ha aguantat com un heroi tot i estar fotut per un mal d’estomac ( des d’aquí l’hi desitgem una ràpida recuperació, que aviat em de tornar a pedalar per aquestes muntanyes ), i gràcies a la seva condició de patidor silenciós, hem pogut fer tota la ruta i fins que no hem arribat al final, no hem tingut consciència del mal que tenia. Gràcies .. i per acabar només comentar que l’escriptor avui ens ha deixat per una força major, però sabem de bona tinta que tenia unes ganes boges d’estar amb nosaltres, ( la propera segur que la compartirem). Salut i fins sempre.