közel Cambrils, Catalunya (España)

Ruta de Cambrils a Puigcerver i tornada passant per la Teixeta. Ruta entretinguda per camins i pistes en molt bon estat, la part més dura de la ruta és la pujada a l'ermita de Puigcerver, ja només començar a Riudecols, una fort rampa cimentada ens deixen les cames escalfades per començar, als pocs metres suavitza una mica i va pujant constantment amb trams de fort desnivell i trams més suaus. Per arribar al coll de la Teixeta ens hem trovat que han posat dos blocs de formigó barrant el pas perquè no passem a la zona dels ventiladors, nosaltres els hem saltat i hem passat, comentar que per allà passa un GR molt més antic que el camp de generadors.

4 hozzászólás

• Fénykép Toni Cisneros 71

Toni Cisneros 71 2015.03.29.

muchas gracias por compartir, la probaremos en semana santa, saludos.

• Fénykép Albert Parera

Albert Parera 2015.03.30.

Perfecto, haber si os gusta.

Antes de llegar a la Teixeta os encontrareis unos bloque de Hormigón, hay que saltarlos, los han puesto para que no entremos al parque eólico, pero si miras un mapa, esto es un GR y no lo han respetado.
    en el video se ve +- sobre el 1'40'' : https://www.youtube.com/watch?v=NYnBGRS3kUk

• Fénykép JPahissa

JPahissa 2018.03.31.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Ruta xula per fer a Cambrils. Entorn molt maco.

• JMHUERTAS 2018.08.08.

Gracias por el track, ruta con un poco de todo, subidas duras, menos duras, buenas vistas, corriols y la vuelta espectacular.