Rcreus

Koordináták 1640

Uploaded 2014. május 26.

Recorded május 2014

közel Cervera, Catalunya (España)

Ruta per camins de la vall del Sió, amb recompensa en cadascún dels poblets segarrencs en forma de castells de frontera en un molt bon estat de conservació.
Comencem la ruta a Cervera i ens dirigim a Montfalcó Murallat, per poder visitar un inmillorable exemple de vila closa, o població protegida per muralles. La resta de punts d'interès marcats amb waypoints corresponen al castell de Les Oluges, el castell de Malgrat, el castell de Montcortès de Segarra, el castell de Concabella, Les Pallargues, el castell de Ratera i el castell de l'Aranyó. La ruta no presenta cap tipus de dificultat tècnica. Recomanable a la primavera, per poder gaudir també del paissatge dels camps de cereal verd o trencat de color.
XVII

4 hozzászólás

• sandra0307 2015.04.28.

Un recorregut genial!! És veritat q a la primavera el paisatge és molt bonic, i els castells q anem visitant son una passada, una autèntica obra de l època!
    Gràcies x aquest track!

• Fénykép Rcreus

Rcreus 2015.04.29.

M'alegro que hagis gaudit de la ruta. Salut i força al pedal

• Fénykép Pep León

Pep León 2016.03.17.

hi ha molt asfalt ?

• Fénykép Rcreus

Rcreus 2016.03.18.

El recorregut és principalment per camins en bon estat. Trobaràs asfalt només als pobles.