Letöltés

Koordináták

2020. november 18.

november 2020

közel Castellterçol, Catalunya (España)

Volta que combina diferents tracks de btterus locals sortint de Castellterçol i visitant uns quants indrets emblemàtics de la zona. Val dir que l'hem fet a la tardor en un dia radiant i amb una mica de fresca...dia ideal i entre setmana.
Sortim de Castellterçol cap a Marfà per pista i combinem amb algun corriol i passem pel Molí de la Fàbrega. Molt guapo però sota la C59...llàstima. continuem cap a Marfà agafant algun corriol divertit i pista. Seguim la Riera de la Golarda i quedem imçressionats per les roques on.davalla encaixonada...això promet. Algun boletaire i seguim pistejant fins el Molí de Brotons, un dels llocs més espectaxulars de la ruta. Cal baixar-hi i malgrat hem seguit la pista, sembla que hi ha alguns corriols que fan drecera.uns puja-baixa, amb més baixada que pujada ens condueixen fins la Riera de la Golarda i d'aquí a Monistrol de Calders, on fem parada al forn de pà i ens firem una mica d'energia per la pujada que ara comença fins el Castell de Granera. És una pujada llarga i asfaltada que fem amb facilitat. Deixem les bicis uns metres abans i pujem a gaudir de les vistes. A partir d'aquí més pujada que baixada fins el Refugi de Sant Sadurní de Gallifa. Baixem per un corriol poc ciclable fins la pista. Ens queden algunes pujadetes, però acabem baixant per un corriol canyero fins retrobar la pista que ens retorna a Castellterçol. Ruta molt recomanable.