annacapcanes

Idõ  5 óra 3 perc

Koordináták 3467

Uploaded 2016. december 23.

Recorded december 2016

közel Valls, Catalunya (España)

Circular des de Valls al pantà del Gaià passant per Alió, Brafim, Montferri, Pantà del Gaià, Renau, Nulles, Casafort i els Calders.
Ruta molt maca pels paisatges de cultius, bosc, pantà i mar sense desnivells massa forts.
Te algun tram una mica complicat al GR170 abans d'arribar a Renau. Jo he hagut de baixar de la bici algun cop, tot i que per un ciclista expert no hi ha d'haver cap problema.
He tardat 5 hores en completar el recorregut perque he parat molts cops per a a fer fotos i menjar un mos. O sigui, que es pot fer amb molt menys temps.
La "peluda" son les boires que s'acumulen a les carenes de la serra de Carbonaria quan fa fred.
Alió
Indicador
Ermita del Loreto i el poble de Brafim amb la peluda al fons,
Riu
Montferri amb l'ermita dissenyada per Jujol al fons
Rentador
Senyal
Barraca de pedra seca
Vista
Aqui estem a la carena de la muntanya i per una banda es pot veure el Tarragonés i el mar i per l'altra, l'Alt Camp.