9,4

közel Riells del Fai, Catalunya (España)

Salida Circular desde la Urbanizacion "Can Carreres" en Bigues i Riells pasando por varios puntos de interés por su belleza natural. Ojo con el seguimiento que hagáis de la ruta, dado que el GPS sólo estaba programado para realizar grabaciones por intervalos de 100 metros. Es decir, si quereis seguir la ruta marcar una tolerancias de alarma superiores a los 100 metros. Esperamos que os guste.

2 hozzászólás

• tonespin 2009.07.24.

Bonissima ruta que vam fer el cap de setmana passat.

Com que no tenim cotxe vam variar la sortida, que la vam fer desde la Garriga, no hi hà gaire diferencia ja que la pujada del donato (cementiri bigues) es força important, per la Garriga igualet.

un cop al Clascà, hi hà una pujadeta i després tot baixada fins Sant Miquel (molt bona pista).

Un cop a Sant Miquel dubte de si baixar per carretera o pel camí antic, la veritat es que escurça una mica la sortida i has de baixar de tant en tant de la bici pero arribes a Riells i obligatori parar a la "Parada" a fer un mós.

D'allí carretera fins a la Garriga amb algún "repechon" abans d'arribar a la recta de la Granja Mallorca i de la Atmella fins a la Garriga Una bona baixada.

De veritat que la recomano.

• Fénykép plade

plade 2011.03.19.

Gràcies per la ruta demà, la faré-