Jo San Bo

Idõ  4 óra 32 perc

Koordináták 4360

Uploaded 2017. október 28.

Recorded október 2017

7,4

közel Olot, Catalunya (España)

Avui l'objectiu era no trepitjar asfalt. N'hi ha hagut ben poc però a canvi de tampoc pedalar tota l'estona, la bici m'ha sobrat en varis moments, d'aquí lo de "combinada"...
Però gràcies a això he pogut gaudir de paisatges maquíssims. Aquest itinerari val la pena si estem d'acord a fer aquesta concessió.
Pujant cap a la carretera de Vallfogona, després de Riudaura he agafat un camí per pedalar una mica i he fet una mica més de volta, si no era continuar pujant pel dret. Després de Mas Espunya he perdut una estona el camí que comptava seguir. He començat a baixar massa ràpid... Llàstima, continuant sense baixar un xic més, el camí és més evident.

Entra la Muntanya Pelada i St. Valentí

Bosc de Tosca i la Serra del Corb

Puigsacalm I Salt del Sallent

Fénykép

Vistes de St Valentí (Alta Garrotxa: Pic de les Bruixes, Talaixà, Bassegoda,...), Olot i el Montsacopa