8,5

közel Sant Ponç, Catalunya (España)

Ruta inventada per l'usuari xemomair , jo només anava a roda

6 hozzászólás

adri mesas 2020.12.05.

Hola Marcus bon dia,per algu que comença amb el mtb,que tal aquesta ruta ? Merci

• Fénykép Marcus

Marcus 2020.12.05.

Hola Adri,
    És mooolt divertida! Surten quasi 700m de desnivell, pel que no es pot dir que sigui una ruta planera :)

Hi ha alguna pujada que, en funció del nivell, cal posar algun peu a terra o fer uns metres a peu, però les baixades són molt senzilles i molt divertides.

Per mi era una zona desconeguda i vaig disfrutar com un nen petit :)

adri mesas 2020.12.05.

Gràcies company,fa poc d’un mes que he començat a sortir dissabtes i diumenges,i bueno vull anar descubrint rutes,de moment no gaire tecniques que encara sóc un desastre amb les cales..😅

Hola de nou,doncs aquesta tarda me liat a fer la ruta jeje,no l’he acaba’t,per 2 motius, 1 m’estaba quedan sense bateria al mvl,i 2 m’agues agafat la nit,he arribat fina puig estela,he seguit cap a baix cami de la dona i girona,deu nido quines pujades,estretes pedregoses,logicament a peu,no tinc pas nivell per pujar aquestes pareds,per lo demes una pasada de corriols!! Hi tornare,la tinc q fer sencera,pero al meu ritme s’allarga la cosa jeje

adri mesas 2020.12.08.

Bueno doncs avui ja si l’he pogut fer tota!! ESPECTACULAR! Varies pujades tecniques i fortes a peu,que cal tenir ja cert nivell. En les cuals he tingut que fer a peu. Ruta molt molt chula