boscbosc

Idõ  egy nap 7 óra 26 perc

Koordináták 4569

Uploaded 2015. szeptember 8.

Recorded szeptember 2015

közel Berga, Catalunya (España)

El primer dia:
Remuntem fins el Coll de la Creu de Campllong majoritàriament per pista asfaltada exceptuant algun tram de pista amb pedres, baixem per anar a esmorzar al costat del Pi de les Tres Branques, seguim baixant i per pistes en molt mal estat i corriol fins a Llinars, d'aquí anem fins el Molí de la Corriu i pugem (el primer tros peu) per una pista vella, després asfalt fins a l'església de Puig Aguilar, després pista fins al mirador de Cap de Balç i a partir d'aquí baixar en picat (a peu 20' – 30') per corriol GR1 no ciclable fins a una pista i després fins a St. Llorenç.
Ruta lenta i molt dura però en bones vistes.

El segon dia:
Passem per l'embassament per carretera i es puja ja per pista fins al Coll d'Arques i d'aquí per asfalt fins a dalt la Serra de Busa. Anem al mirador i resseguim part de la cinglera fins anar a buscar la pista que baixa per darrera i a retrobar la pista bona fins a baix, anem fins a St. Pere de Graudescales i tornem; comencem a remuntar fins a un collet just a sota dels cingles de Taravill, i a partir d'aquí asfalt fins a l'Espunyola. Aquí teníem que fer pista fins Avià però al final ho varem fer per carretera C26 per falta de temps ja que ens varem entretenir molt a dalt a Busa.
Ruta mes fàcil que el dia anterior; espectacular les vistes des de Busa.

Varem passar la nit a St. Llorenç, en un dels molts allotjaments que hi ha a la població.