Letöltés

Koordináták

2021. május 31.

május 2021

közel Puigdàlber, Catalunya (España)

Ruta circular, des de Puigdàlber, amb l'objectiu de fer tot el recorregut del Camí del Riu, del seu naixement a la font de la Fassina, fins a Can Cartró. Per anar a trobar l'inici del Camí del Riu, vaig traçant la ruta, per camins coneguts fins al coll de la Barraca. Creuant camps de vinyes i boscos, per camins rurals, veinals i pistes foretals. Passant per Grabuac, la Planota i pel camí de la Maçana, fins a Font-Rubí.
Un cop al coll de la Barraca, sobre la marxa, vaig decidint els camins que menen cap a les Cases Noves del Pardo. A partir d'aquí, torno a traçar els enllaços de camins i pistes fins a la font de la Fassina, on neix la riera de Mediona, i comença el camí del Riu.
Prenc la part ciclable d'aquest camí, la qual hi ha massa asfalt, pel meu gust. Tot creuant les poblacions de Mediona, Sant Quintí i Sant Pere de Riudebitlles.
El riu passa a ser el Riudebitlles, fins a desembocar al riu Anoia, abans d'arribar a Sant Sadurní d'Anoia. En aquest tram, el camí passa per més pistes i camins, fins a la capital del Cava. Un darrer tram, també molt per asfalt, passant per Can Batista, Sant Pere de Lavern, fins a Can Cartró, on finalitza el Camí. El retorn a Puigdàlber, per la BP-1255.