Moving time  5 óra 24 perc

Idõ  7 óra 49 perc

Koordináták 7189

Uploaded 2020. július 11.

Recorded július 2020

közel el Vilar d'Urtx, Catalunya (España)

Volta majoritàriament pistera amb paisatges espectaculars per la falda Nord de la muntanyes Ceretanes, passant pel costat d'Océja i pujant fins a Coma Morera per una pista moooolt llarga però agraïda, amb algun tram d'asfalt a la part alta. La baixada comença per prats i costa una mica seguir la ruta, fins trobar una pista que ja no deixarem fins ben avall. El darrer tram, a partir de la Molina, No el feu pel corriol que baixa al riu, doncs està plè de vegetació i arbres caiguts que ens han costat un munt de superar. La ruta l'hem copiada de dani_pent.
Kút

Coma Morera

• Fénykép oner125

oner125 2020.07.13.

L'opció per arribar La Molina-ALP evitant la part final, que ara mateix és intransitable.

Seguir el sender 732.

Vam estar a punt de fer-ho però finalment vam descartar... A les rutes a què surt parlen prou bé del sender 732