Idõ  4 óra 22 perc

Koordináták 3779

Uploaded 2014. október 23.

Recorded október 2014

közel Vic, Catalunya (España)

Bonica ruta que passa pels tres cims de la plana de Vic: creu de Gurb, ST.Sebastià i creu de la Miranda. Una ruta exigent en quan a desnivell i divertida perquè passa per molt corriols i senders sempre amb unes vistes sobre la plana privilegiades.

Sortim de Vic pel sender del riu Gurri, quan arribem al pont de ferro tombem a l'esquerre i anem a buscar la carretera que ens portarà al col-legi Guillem de Montrodon, d'aquí girarem a la dreta per anar al puig dels jueus i passarem per darrera l' hospital de vic i del seminari tambè, tot seguit baixarem a la carretera Manlleu i pujarem cap al cementiri per anar a buscar el carrer que ens portarà cap a la zona esportiva. Un cop allí girarem a l'esquerre per agafar ja el camí que ens durà cap a st.Andreu de Gurb i després a l'esglèsia de st.Roc. Seguirem per la seva vessant nord fins a sortir a dalt de la carena de la ruta dels tres turons i després d'una dura i tècnica pujada. Un cop a dalt girem a l'esquerre (opcional)i en pocs minuts serem a dalt de la creu de Gurb tornant a desfer el camí per continuar la ruta.Seguirem direcció st.Julià Sassorba el qual assolirem després de segiur un PR que ens deixarà a una pista ampla i després a st.Julià. Un cop allí agafarem el PR que surt de darrere l'esglèsia i tirarem avall per carretera porlanada fins a l'hostal nou i la carretera d'olost,(em salto el trencant del PR perquè no el veig) després girem a la dreta i pugem la dura i llarga pujada a st.Sebastià, un cop allí baixarem vertiginosament direcció st.Eulàlia i atravessarem la carretera per anar a buscar el camí que ens durà a l'últim cim del dia i el més llarg potser, la creu de la Miranda. Un cop a dalt contemplerem la ruta i baixarem per una pista ampla fins a empalmar amb el sender del riu Meder i d'allí cap a Vic.