Idõ  5 óra 52 perc

Koordináták 2419

Uploaded 2014. december 15.

Recorded november 2014

közel La Gleva, Catalunya (España)

Ruta circular que enllaça diferents ermites i santuaris de Voltregà, situats en un entorn paisatgístic privilegiat. Sortida a Sant Hipòlit, creuant el riu Ter en direcció a Torelló. Aquest primer tram i fins a Sant Genís d'Orís es podria considerar d'aproximació cap a la part més interessant del recorregut. A partir de Sant Genís ens dirigim cap a Sant Salvador de Bellver, amb un tram curt no ciclable que ens condueix fins a la base de l'ermita, amb un bon estat de conservació. Dalt a l'ermita tenim una bona panoràmica de la vall. Deixem Sant Salvador enrere i anem de baixada cap a la petita ermita de Sant Roc i després de pujada cap el Santuari de la Mare de Déu dels Munts. Una vegada tornem a enllaçar la part circular del recorregut ens queda per endavant la part més 'corriolera', entre Santa Llúcia de Sobremunt i el Castell de Voltregà, i especialment, d'aquest darrer punt fins a la font de Puig Pelat, amb algun tram al costat de la cinglera per segregar una mica d'adrenalina. A partir de la font, tornada plàcida fins a Sant Hipòlit, amb un curt tram de carretera.