8,1

közel les Forques, Catalunya (España)

Circular que recorre les localitats de Figueres, Pont de Molins, Cabanes, Peralada, Vilatenim i tornem a Figueres.
Ruta totalment plana i apta per a tot tipus de ciclista, no té cap dificultat tècnica.
L'única dificultat que hi ha en tota la ruta és que hem de travessar el Llobregat dues vegades i si ha plogut fa poc sol baixar bastant ple i cal passar amb precaució.
No feu cas al temps transcorregut ja que hem parat a fer uns geocachés.
Salut i pedals.

********************************************************************************

Circular que recorre las localidades de Figueres, Pont de Molins, Cabanes, Peralada, Vilatenim y regresamos a Figueres.
Ruta totalmente plana y apta para todo tipo de ciclista, no tiene ninguna dificultad técnica.
La única dificultad que hay en toda la ruta es que tenemos que atravesar el Llobregat dos veces y si ha llovido hace poco suele bajar bastante lleno y hay que pasar con precaución.
No hagáis caso al tiempo transcurrido ya que hemos parado a hacer unos geocachés.