Koordináták 1045

Uploaded 2018. augusztus 2.

6,2

közel Gerb, Catalunya (España)

Durada de la ruta 3h15m. Ruta durilla en algunes pujades, llocs s'ha de baixar del cavall, altres que s'ha de tenir bona cama i altres que es poden fer bé amb cura. He de dir que hi ha molts corriols guapos i divertits però també n'hi ha de durets. La ruta en general està molt bé, pels que ens agraden els corriols, també he de dir que hi ha alguna baixada pedregosa. Amén. Comencem a pedalar a Gerb, anem tirant per camins fins St Llorenç, allí agafem el camí que va a l'estació del tren i continuem pel camí de l'ermita que el deixarem en una curva que hi ha un corriol o trialera molt empinada que més que per pujar deu ser per baixar, bona part a peu. La pujada més forta ja l'hem fet, ara toca pujar i baixar però més suau. Hem de passar per camps de cereals que ara al estiu no hi ha problema però en algun altre temps de l'any potser és tindria que voreja. En fi, arribem a Vilanova de la sal i a partir d'ara crec que els corriols són més divertits, i ara hi ha més baixades que pujades, i tot és més ràpid. Bé, arribem a Gerb i acabem la ruta, cansat però ha estat força bé. Apa doncs Salut i Pedals.