8,3

közel Pla de l'Ermita, Catalunya (España)

Pla-repetidor (pas canadenc): per carretera (3Km aproximadament) fins el final de la primera rampa dura, d'on surt el camí a l'esquerra que va fins a pistes.
Pista-pistes d'esqui: els 3 primers km són durs amb uns desnivells d'entre 10-15%, però l'últim km es mortal amb un desnivell d'entre 17-20% i alguna curva amb molta pedra solta. Després de creuar un rierol arribes a la cota màxima 2100 m. Baixes fins la cafeteria de pistes. (possibilitat de seguir pujant fins la Carlina, però a l'estiu, ja que actualment (novembre) ja ens trobem neu.
Pistes-Coll de Durro: des del parkin de dalt surt un sender estret però sense gaire dificultat que va a parar al final de la pujada que va fins el coll de Durro.
Coll de Durro-Durro: després de creuar la tanca sortim cap a l'esquerra i després d'un km amb encara pujades i baixades iniciem el descens cap a Durro (espectacular) camí sense cap dificultat tècnica. També es pot anar després de la tanca a la dreta que baixa més directe, però és més bonica a l'esquerra.
Durro-Barruera: 4km per carretera, però que s'ha de vigilar molt amb curves molt tancades i molt desnivell.
Barruera-Pla: 11km de pujada per carretera. Molt dur a partir de Boi.