Moving time  3 óra 9 perc

Idõ  6 óra 41 perc

Koordináták 3671

Uploaded 2018. augusztus 9.

Recorded augusztus 2018

1 354 m
1 034 m
6,3

Megtekintve 701 alkalommal, letöltve 18 alkalommal

közel Göreme, Nevşehir (Türkiye)

ZELVE

Paşabağı'ndan sonra Zelve Bölgesine geçiyorum. Bölgede rastladığım en geniş alana yayılmış yerleşim alanı kalıntıları Zelve'dir. Kaya oymaları arasından geçerek düzenlenmiş olan ahşap yürüş yolu takip edilerek bölgeyi tamamen gezmek mümkündür. Yaklaşık bir saatlik zaman diliminde gezebildiğim kadar gezerek bu bölgeden de ayrılıyorum.
Dönüş yolunda Çavuşin ve Göreme'den geçerek parkuru tamamlıyorum. Toz ve topraktan arınarak yine aynı kamp alanına geçiyor ve kampımı tekrar kuruyorum.

Henüz gün ağarmadan yine büyük bir heyecanla uyanmış ve umutsuzca balonları beklemekteydim. Hava yine kapalı ve rüzgar fazla hızlı esiyordu. Hava şartlarının balonların uçması için uygun olmadığı kanaati ağır basıyor ve perçinlenen umutsuzluğum ile manzaraya karşı derin düşünceler arasında kayboluyordum. Gün ağarıyor, güneş ışınları çadırımı yalayıp gidiyordu. Lakin balonlar da herhangi bir hareketlilik olmuyordu. Ne ışık saçan balonlar nede yükselenler vardı. Kahvaltı ve kamp toplama işlemlerinin arkasından pedal yine Kızılçukur istikametine dönüyordu. Yine tepeye çıkarak Devrent istikametine devam eden rotayı yapmayı planlıyordum. Ancak Kızılçukur seyir alanına vardığımda, yamaçtan giden patika o kadar heyecanımı ve iştahımı kabarttı ki, kendimi bu rotaya gitmekten alıkoyamadım.

Patika Kızılçukur boyunca yamaçtan, uçurumun hemen kıyısından devam etmektedir. Zaman zaman bisikleti elimde taşıdığım geçişler olmuştur. Parkur üzerinde görülmeye değer pek çok farklı oluşum ve geçitler mevcuttur. Bir kaç noktada vadi tabanına inen yol ayrımlarına rastladım. Lakin yamaçta aynı düzlemde devam eden patika üzerinde sonuna kadar gitme isteği ile Çavuşin'e kadar devam ediyorum.