9,7

közel L'Ametlla del Vallès, Catalunya (España)

Ruta molt guapa. Les vistes impressionants (en algun tram fins i tot vertiginoses)

A l'inici de la pujada, alguna rampa dura, però tot ciclable.

Tot són pistes amples, excepte la trialera de Sant Miquel del Fai.

La tornada a l'Ametlla l'he fet per un petit corriol.

2 hozzászólás

• Fénykép Pep Lonely Rider

Pep Lonely Rider 2015.07.04.

Bonica ruta amb un component sentimental per a mi, doncs vaig residir més de 20 anys a la zona, els camins i senderes circumdants els conec a la perfecció de la meva època amb la moto i bici.
    Espero recordar-los doncs fa força temps que no els recorro. Amb seguretat faré bona part d'aquest tracat però amb algunes variacions amb algun "*corroliet" extra que conec, intentaré arribar a *Sant *Quirze de Safaja i la volta la fare per Sant Feliu de Codines fins a finalitzar a Bigues i Riells.
    salutacions company !!!
    P.D.Completas rutes tens en el teu perfil, dures boniques, per a autèntics bikers !!

• Fénykép flonjall

flonjall 2015.07.07.

Gràcies Pep pel comentari!

Segur que gaudiràs molt per aquell terreny tan guapo. Bé, l'únic "però" és que crec que hi van aferctar molt les ventades de fa un any i no sé com estarà el paisatge.

I tens raó, jo vaig veure molts corriols només sortir de l'Ametlla, d'aquells que dius "òndia, segur que per aquí..." , però per falta de temps no m'hi vaig poder aventurar.