közel Castelltersol, Catalunya (España)

Ruta per el Moianés combinant pistes i corriols preciosos en la epoca tardorenca.
La Fábrega-Les Umbertes-Coves del Toll-Collsuspina-L´Estany-Moia-La Fábrega.
Volta molt complerta i no especialment exigent ni técnica...per disfrutar 100 x 100

13 hozzászólás

• Fénykép agustí-BTT

agustí-BTT 2012.11.11.

Una volta molt interessant. Me l'apunto per properes sortides. Gracies per compartir.

molt interesant

• achamarro 2012.12.07.

Excel.lent, molt recomanable

• Fénykép pisang34

pisang34 2013.07.04.

Avui he fet la ruta i és magnífica.
    M'ha agradat molt, jo que vinc d'una mica lluny, m'ha permés conèixer una mica aquest paratges, molt bonics per cert.

• utilmaber 2014.01.26.

Hoy he hecho la ruta, sí lugar a dudas muy bonita por todos los trayectos en lo que pasa, gracias por poder compartirla,
    Salud y pedales

• litelrichard 2014.02.09.

Tiene buena pinta. El desnivel que aparece es el correcto?
    Saludos.

• Fénykép KARLMARX

KARLMARX 2014.02.09.

Hola litelrichard.
    Si, el desnivel es correcto.
    Es muy llevadera para hacerla con un minimo de experiencia en BTT.
    Ademas, como recomiendo hacerla sin prisa, es todavia mas agradable y apata para "casi" todos los públicos.

• Fénykép avimanel

avimanel 2014.07.05.

Per el que veig és encisadora, me l'apunto per fer-la el més aviat possible. Una pregunta, no hi ha cap trialera, oi? És que com quasi sempre vaig sol, rebutjo embolicar-me en segons quins llocs.

• Fénykép KARLMARX

KARLMARX 2014.07.06.

Bon dia avimanel.
    Trialeres dificils no hi ha, si que tens corriols entretinguts i molt macos amb potser algun pas una mica mes "complicadet" pero que sense problemes es pot sortejar a peu 5 o 10 metres si es que , com dis¡us, vas sol i no vols "arriscar" gens ni mica.
    Encara que fos així , el conjunt de la ruta compensa amb escreix aquest 2 o 3 pasos "tontos" que jo crec que es fan sense masses problemes.
    ¡¡ Que vagi de gust !!

• Fénykép florenci pla

florenci pla 2015.03.29.

Avui m'estrenava amb el GPS i de pas he estrenat nova comarca. I ho volia fer-ho al Moianès pq sempre ha estat una contrada que m'ha tibat molt. Ja havia fet alguna ruta pel Moianès però sempre amb Road-books i m'equivocava i no acabava mai. Avui, he gaudit de l'amic Gepet(GPS) i m'ha portat amb safata de plata per una ruta collonuda. Gràcies KARLMAX espero poder penjar rutes ben aviat. Ens veiem . gràcies

• Fénykép Gratacamins

Gratacamins 2015.06.25.

Hola! Aquest diumenge l'he feta sortint de Muntanyola i m'ha agradat molt. El 80% de la ruta nova per mi. Molt ben pensada al no trobar desnivells forts. Després de Moià pel camí de la Tosca es baixa molt vorejant la riera i em feia por la pujada fins Collsuspina però no va ser gens trenca-cames. Ruta molt recomanable amb molts trams tranquils i feréstecs. Gràcies per penjar-la.
    Joan

• Fénykép Gratacamins

Gratacamins 2016.10.17.

Aquesta ruta em va deixar tan bon record que després de gairebé un any i 4 mesos, ahir la vaig repetir. En total 66,70 Km sortint prop de Muntanyola en direcció a Collsuspina per començar el track.
    I la vaig tornar a gaudir de valent! Amb la diferència que degut a les darreres pluges el torrent de la Tosca era molt més maco, doncs baixava més ple (encara que em vaig mullar els peus al travessar-lo...) però després passant per les coves del Toll també vaig poder veure el curiós rierol que neix de la Cova de la Surgència (força generós d'aigua) que no havia pogut veure mai ja que només es deixa veure si ha plogut amb ganes.
    Salut i pedals!
    Joan

• Fénykép rickyv

rickyv 2017.06.11.

Ruta molt maca amb uns corriols guapísims. Recomanable 100%. "Karlmarx", moltes gracies per compartir-la!!