7,1

közel Olot, Catalunya (España)

Sortim d'Olot del parc del carrer Mestre Turina i ens dirigim a pujar a Aiguanegra. Anem direcció al restaurant les Cols i un cop allà passem per un túnel que hi ha al costat del restaurant i ens enfilem cap a Aiguanegra, els primers 500m són d'asfalt, després continua per pista no asfaltada i a la part final de dalt un xic més d'asfalt gens transitat. Un cop a dalt de tot Aiguanegra agafem una pista forestal no asfaltada que al cap de poc es converteix en un camí molt ben parit i tècnic que comença a baixar passant per el Mas en ruïnes Can Paubales. Un cop a baix agafem la carretera gens transitada i fem 1km d'asfalt i tornem a tenir una espectacular trialera ràpida, molt ràpida i no gaire tècnica que ens porta darrera el restaurant de Cal Sordet de St. Joan les Fonts. Del restaurant anem cap al polígon de St. Joan les Fonts i baixem cap a la fàbrica Can Sebastià. A Can Sebastià pujem cap a Vivers per una dura pujada coneguda pels locals de la zona com la Sebastiana. Aquesta pujada és per corriol d'una pendent mitjana del 10% i 1,4km de distància. Un cop a dalt ens dirigim per pista forestal a Torre Canadell. De Torre Canadell baixem cap a Can Grill a tocar Castellfollit de la Roca. Per pujar a Castellfollit ho fem per el camí ral que hi ha a sota el mirador. Un cop a dalt Castellfollit creuem el poble i ens posem per una pista forestal no asfaltada passant pel costat dels Masos Can Pesca, la Rovira, el Palomer de Baix i la Casanova d'en Joanetes. Un cop acabada la pista anem a parar a l'asfalt i fem 200m d'asfalt i tornem a agafar una pista i un camí per evitar tornar per carretera a Olot. Un cop a l'Alzamora pujem al Xalet de les Tries i baixem cap al Camp de Futbol de les Tries. D'aquí tornem al punt de sortida.

*** Ull amb la pujada a la Sebastiana que és dura i la baixada d'Aiguanegra que al principi és molt pronunciada i cal un bon nivell o haurem de baixar uns quants cops de la bici ***